2537″ class=»post-2537 post type-post status-publish format-standard hentry category-aerografiya-na-avto category-pokraska-avtomobilya»>
не відрізняється від класичної фарбування інших частин кузова, але у нього є свої особливості.
Нюанси фарбування під капотом
Пофарбувати моторний відсік заважає власне сам двигун. Для повноцінної фарбування його необхідно зняти, а разом з ним і всі дроти, шланги, реле, блок запобіжників, фільтри та інше обладнання. Це необхідно зробити для того, щоб нічого не заважало нанесення лакофарбових матеріалів.
Якщо двигун неможливо зняти або фарбування планується точкової, то його потрібно ретельно обернути поліетиленовою плівкою, а зверху – папером, тому що металік злітає з плівки вже в процесі фарбування . Процедура ізоляції двигуна досить трудомістка: необхідно обгорнути кожен виступ, провід і шланг. Утруднюється при цьому і сама фарбування.
Місце, яке буде фарбуватися під капотом, потрібно обов’язково відмити від жирних патьоків такими засобами, як: уайт-спірит, сольвент, бензин. Але ще краще використовувати автомобільний антисилікону. Іржу потрібно зачистити до металу і обробити перетворювачем іржі або ортофосфорної кислотою. Після цього потрібно приступати до таких операцій як:
- Шпаклівка автомобіля;
- Грунтовка автомобіля;
- Фарбування автомобіля.
Якщо немає потреби ідеально виводити місця пошкодження після рихтування, то простір під капотом можна розкрити гравітекс. Для поліпшення зовнішнього вигляду, рекомендується налаштувати краскопульт для гравітекс на дрібне розпилення. Наявність фактури надійно маскує дефекти поверхонь.
Шпаклівку моторного відсіку виробляють в тому випадку, якщо метал був зім’ятий при ДТП. Тільки лише витягуванням і рихтуванням не можна відновити початковий стан пошкоджених деталей. Обов’язково залишаться нерівності, які потрібно чимось компенсувати. Для цього призначена спеціальна шпаклювальна маса.
Слід зазначити, що шпаклювати деталі моторного відсіку найкраще високоеластичними масами. Метал навколо двигуна піддається найбільшим вібрацій, а крім того, він схильний до регулярним термодинамічних навантажень. Нагріваючись і охолоджуючись, метал то розширюється, то стискується, і якщо шпаклівка не буде достатньо еластичною, то вона дуже скоро відвалиться.
Втім, всі автомобільні шпаклівки володіють еластичністю, оскільки кузов може сильно нагрітися на сонці або охолодитися на морозі. Діапазон температур може досягати 100 ° С. Але шпаклівка, яка використовується для ремонт моторного відсіку повинна бути ще і стійкої до вібрацій. Краще, якщо вона буде армована скляним або синтетичним волокном.
З огляду на складності геометрії поверхонь моторного відсіку, шліфувати шпаклівку часто доводиться вручну. Процес це не швидкий і не легкий, – вимагає певного терпіння. Армовані шпаклівки шліфуються погано, що ще більше ускладнює ручну роботу. Однак іншого виходу немає, і якщо важливий результат, то доведеться потрудитися.
З іншого боку складна геометрія моторного відсіку дає, так би мовити, право на помилку. Неозброєним поглядом складно буде знайти «скульптурні» огріхи. Головне – щоб не було напливів шпаклівки і ям.
Грунтовка підкапотного простору дозволяє ізолювати метал і підготувати його поверхню для нанесення фінішних декоративних шарів. Якщо після нанесення грунту виявляться явні огріхи шпаклівки, то всі недоліки краще виправити відразу. Для цього можна змити грунт розчинником, поки він не встиг застигнути. Але робити це можна тільки в тих місцях, де виявлені недоліки.
Перед тим, як наносити грунт, потрібно ізолювати всі поверхні кузова, які не підлягають фарбуванню, а також скла і дзеркала. Робити це потрібно дуже ретельно, бо потім доведеться усувати наслідки потрапляння грунту на кузовную фарбу і скла.
Слід пам’ятати, що …
… навіть через маленьку дірочку в плівці фарбу може задути під ізоляцію. Якщо таке трапиться, то краще за все заполірувати це місце до повного зняття небажаного напилення.
Фарбування під капотом виконується в тій же послідовності, що і фарбування кузова. Колір фарби підбирається за основним кольором, який вказаний в реєстраційних документах. Якщо це «металік», то і під капотом повинна бути така ж фарба, інакше автомобіль при продажу буде сприйматися, як брав участь у ДТП, навіть якщо це не так.
Підбирати фарбу найкраще в спеціалізованій торговій точці, де є комп’ютерний колеровщік. Для цього необхідно надати люк бензобака, колір якого і буде взято за зразок. Точність комп’ютерного підбору на фірмовому обладнанні дуже висока.
На замітку
Спектрометр комп’ютера заміряє реальний колір, який може трохи відрізнятися від кольору під капотом, оскільки кузов схильний до дії сонячного ультрафіолету. Тому за зразок слід брати фарбу зі зворотного боку лючка. Фарба вийде свіже, і моторний відсік буде виглядати природніше.
Як зробити аналог герметика під капотом
Нерідко після ушкоджень потрібно відновлювати шовний герметик під капотом. Однак не завжди герметик є під рукою, тому можна зробити його аналог за допомогою звичайної універсальної шпаклівки. Для цього знадобиться спеціальна жорстка пензлик, хоча і її можна замінити. Як правило, шви не мають якоїсь конкретної точності. Відхилення в пару міліметрів в ширину або висоту виду не зіпсують.
Для заміни герметика необхідно розвести шпаклівку і нанести на місця швів, після чого відразу надати їй потрібну форму допомогою пензлика. Після затвердіння шпаклівки, форму шва можна підкоригувати за допомогою наждачного паперу. Потім шви грунтуються, фарбуються і в результаті виглядають так само, як і заводський герметик. Якісно виконану роботу неможливо буде відрізнити від оригіналу.
Фарбування під капотом автомобіля не є дуже складно роботою, тому з нею може впоратися кожен.