Видалення подряпин на склі автомобіля за допомогою полірування

завдяки звичайній полірування. Технологія, наведена нижче, є найефективнішою на сьогоднішній день.

Полірування скла автомобіля сприяє видаленню будь-яких нальотів, різних плям, а також дрібних і глибоких подряпин. Ступінь успіху багато в чому залежить від старання і старанності в роботі.

Для роботи буде потрібно наступне:

  1. Полировальная машинка;
  2. Спеціальний резервуар для подачі води на полірувальний круг;
  3. Мильний розчин;
  4. Склоочисник (в балончику);
  5. Порошкова або рідка полірувальна паста;
  6. Відправки для полірувальних дисків;
  7. Паперовий скотч;
  8. Ворсисті і поролонові губки;
  9. Комплект абразивних дисків.

Теорія полірування

Щоб видалити подряпини, необхідно зняти шар самого скла. Дана процедура називається шліфуванням. А полірування – це наведення блиску. Але споживачам такі подробиці ні до чого, тому для них це називається просто поліруванням.

Не обов’язково полірування призначається для видалення великих подряпин на склі. Цю процедуру можна виконувати і на етапі передпродажної підготовки. В такому випадку обходяться без шліфування, а відразу починають працювати полірувальними пастами.

На замітку

Для полірування бажано мати високою частотою електричну або пневматичну машинку з подачею води. Результату можна досягти і вручну, але скло – матеріал твердий, тому працювати доведеться дуже довго. Сьогодні навряд чи хтось наважиться усувати подряпини на склі без машинки.

В якості основи використовуються оправлення для полірувальних дисків. Вони утримують диски, які обертаються зі швидкістю в кілька тисяч обертів на хвилину. Кожен диск має різне абразивний напилення і свій колір. Відповідно, вони використовуються індивідуально при різних ушкодженнях стекол.

Диски зеленого кольору видаляють великі і глибокі подряпини. Для менш виражених пошкоджень можна використовувати блакитний диск, для ще більш дрібних – коричневий, а зовсім для малих – білий. Для зручності диски виробляють різних діаметрів (для великих подряпин краще вибирати диск великої площі).

Результат залежить від підготовки

Скло перед поліруванням потрібно ретельно вимити. Для цього добре підходять спеціальні миючі засоби, але спочатку потрібно обмити його чистою водою. Бажано, щоб дах автомобіля теж була чистою, так як будь-яка піщинка, що випадково потрапила між диском і склом, додасть величезну кількість глибоких подряпин.

Перед тим як приступати до полірування, вкрай бажано обклеїти робочу ділянку паперовим скотчем з запасом, щоб не розбризкувалася абразивний паста (може погано вимиватися, особливо з пластика). Далі, потрібно взяти шліфувальний круг і наклеїти на оправу, при цьому його треба ретельно розгладити, щоб він не злетів у процесі роботи.

Полірування скла

Тепер можна включити машинку і, дочекавшись, коли вода почне йти з резервуара і подаватися в центру кола, приступити безпосередньо до полірування. Потрібно відрегулювати подачу води з резервуара так, щоб не було надлишку, інакше робота буде йти повільно тому що створиться ефект аквапланування.

При поліровці потрібно злегка натискати на машинку і рухати її по всій оброблюваної поверхні. Час від часу можна змивати залишки пасти за допомогою склоочисника, щоб подивитися результат роботи. Полірувати до тих пір, поки подряпини не зникнуть. Щоб краще було видно незначні ризики, можна підкласти зі зворотного боку скла білу тканину або папір.

Після такої обробки скло стане матовим. Для того щоб повернути йому блиск і прозорість, потрібно обробити його полировальной пастою, нанесеної на поролоновий коло. Обороти краще ставити мінімальні і частіше бризкати водою на скло, так як воно може перегрітися і лопнути. Залишки пасти змиваються за допомогою склоочисника і серветки.

На замітку

Домогтися блиску можна і за допомогою ворсистою губки, якщо нанести на неї одночасно суху і рідку пасту.

Якщо все робити правильно, полірування скла автомобіля пройде легко і швидко, навіть у новачка в цій справі. Але незважаючи на це, багато хто боїться пробувати самостійно обробляти скло. Однак просто так скло не лопається; щоб це сталося, потрібно тримати полірувальну машину на одному місці значний час, при максимальних обертах і без води.

Не тільки вітрове скло

Зверніть увагу, що дряпається не тільки вітрове скло. Так чи інакше, зношуються всі стекла автомобіля. На бічних стеклах можуть залишатися вертикальні борозенки, що утворюються при відкриванні та закриванні вікон. Необхідно стежити за тим, щоб між ущільнювачем і склом не попадав абразив.

На замітку

Бічні скла, крім глухих кватирок, для полірування бажано витягувати з дверей. По-перше, так вдасться їх якісно обробити внизу, щоб не залишалося каламутній смужки. По-друге, за ущільнювач не потрапить абразив, який згодом стане шліфувати вікна при кожному відкритті-закриванні.

Різною глибини подряпини можуть бути і на задньому склі. Нерідко їх залишає скребок, коли ми намагаємося вранці очистити скло від льоду. Мікроскопічні подряпини на всіх стеклах утворюються і в процесі неакуратної мийки автомобіля, особливо коли їх витирають погано промитими серветками.

Оптичні аберації

При часткової полірування вітрового скла, наприклад, коли локально усувається подряпина, може виникнути кордон з оптичним спотворенням. Якщо при шліфуванні знято багато матеріалу, то спотворення стає помітним і доставляє дискомфорт при їзді. Поверхня скла при цьому виглядає ідеально гладкою, але рівні об’єкти скривлюватимуться при відображенні.

Щоб після локальної полірування на склі не утворювалися ями, необхідно співвідносити глибину подряпини і площа оброблюваної ділянки. Оскільки без спеціальних інструментів неможливо точно визначити глибину подряпини, то немає сенсу наводити формулу співвідношення. У будь-якому випадку щодо глибокі подряпини потрібно полірувати смужкою, шириною не менше двох діаметрів дисків.

Якщо після полірування на склі залишилася яма, то краще «розтягнути» її на більш велику площу. В іншому випадку скло буде виглядати, як браковане, що навряд чи сподобається. Яма після локальної полірування утворює ефект увігнутою лінзи і її буде помітно навіть з салону автомобіля.

При покупці автомобіля з пробігом обов’язково зверніть увагу на скла. Відсутність подряпин і заводський глянець – це добре, але потрібно обстежити їх ще й на наявність ям. Усунути ями можна повною поліруванням скла, але на це доведеться витратити певну суму грошей або власного часу та сил. Оглянути потрібно все скла, займаючи позицію зовні автомобіля під кутом 45 ° до їх поверхні, але робити це краще, коли вони абсолютно чисті.

Цікаве відео: технологія полірування скла